برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و اساتید مهندسی و بازرسی جوش استان خوزستان

 

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و اساتید مهندسی و بازرسی جوش استان خوزستان


اولین این جلسه با هدف معرفی انجمن و رایزنی درخصوص شیوه توسعه فعالیت ها و انتخاب نمایندگان انجمن ، در تاریخ 95/5/25 ساعت 17:30 تا 20:30 در محل مجموعه فرهنگی باغ معین اهواز ، با حضور 30 نفر از کارشناسان ارشد، مدیران و اساتید مهندسی جوش، بازرسی فنی و کنترل کیفیت تعدادی از سازمان های خصوصی و دولتی و مراکز آموزشی(*) معتبر و مطرح در استان خوزستان برگزار گردید. در این جلسه، انجمن جوش خوزستان و کانون مهندسین جوش کشور معرفی گردید و فعالیت های انجام شده  همچنین برنامه های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، دبیر محترم " اولین همایش منطقه ای مهندسی جوش و بازرسی فنی خوزستان " نیز محورها و ویژگی های کاربردی این همایش را تشریح نمودند .
از خصوصیات این نشست ارایه  نظرات و پیشنهادات بسیار سازنده توسط اغلب شرکت کنندگان درجلسه  بود که در فضایی مثبت و سازنده ارایه گردید. این جلسه مقدمه ای بر جلسه هماهنگی نمایندگان رسمی سازمان ها و کمیته های تخصصی صنایع است که انشالله در سال جاری برگزار خواهد شد.



* دانشگاه شهید چمران اهواز،شرکت بازرسی IGS، فولاد اکسین خوزستان، شرکت راکتورساز، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت پارت ریتک، مهندسین مشاور آب کرخه، شرکت های کشت و صنعت میرزا کوچک خان، سلمان فارسی و دهخدا، شرکت نورد و لوله سپنتا، اداره کل استاندارد خوزستان، شرکت مهندسی و توسعه گاز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و دزفول، دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز، فولاد خوزستان، مهندسی و توسعه نفت PEDEC، شرکت تکین کو ، نظام مهندسی خوزستان، اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان، شرکت لوله سازی اهواز.